doakan kebahagiaan kami..

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 23 May 2012

1st Dorayaki Giveaway By Ain..jom join berjemaah!



Assalamualaikum..hikhik! ekceli this is my very very very first GA yang aku join taw dak..neves plak nak taep entry pasal nih..takot kang korang bace cam tah hape2 plak korang cakap kan..cam batak lak aku ni nak join GA pon kalot smacam..kan..kan..anyway cik ain rizam, hopefuli i dapat la one of those prizes yerp..topup pon jadi la..heee..
ape yang buat aku nak join GA ni ek? korang nak taw gak ke?
#first- sebab aku memang nak join
#second- sebab aku tak pernah join mane2 GA b4 this
#third- sebab ni pon cik ain punya first GA..hikhik
#fourth- sebab yang paling penting is ini antara GA yang aku usha, yang boleh join kalaw takde menatang FB tuh..sebab aku tak ektif berefbi hokeh..

done! sebelum ni memang aku eager giler nak join GA yang lain yang macam besh tu taw tak.. tapi kan, bile tengok je syarat2 yang dikenakan, terus tak jadik coz ade yang wajib like sponsor tu..kalaw folow je takpe jugak,, cam GA cik ain rizam yang comey ni la..that's why aku join coz tak wajib like sponsor kalaw takde FB..FOLLOW da mencukupi..tol kan cik ain? kan..kan? hehe..kalaw aku yang misunderstanding pasal folow and like nih memang tak menang la kot nanti..ala..:'(

P/s: kawan-kawan! jom berjemaah join GA nih..prizes pon agak best best taw!


mangsa tag aku:
nazihahrazak
lyssafaizureen
cik gugu
amalina ahmad

p/s: reramai sket takpe kan cik ain?hikhik

"~thanx for reading aten's blog~

5 comments:

  1. T CIKMALA JOIN YEA YUNK..:-)
    GOOD LUCK :-)

    ReplyDelete
  2. hye dear , thx join yeah . hehe . hpe i mng k :D .
    http://opzzpinky.blogspot.com/ <-- btw , new sponsor , follow okea . WAJIB . hehe

    ReplyDelete
  3. thanx cik mala..suke suke dan suke ngan blog cik mala..

    ReplyDelete