doakan kebahagiaan kami..

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 6 June 2012

My Favourite Novels..

Assalamualaikum..hai korang..rasa macam dah berkurun je tak update belog nih..pening lalat lor study..maklomlah 11 aribulan ni start first paper..<sempat lagi kau update belog aten?!> ala..jap je pon update mende nih..hehe anyway, korang semua doakan la ye aku boleh jawab exam t..paper awal2 lagi berderet kottt..11, 13, 14, 15, 19 and paper last 26..jenuh nak menunggu gaps nye yang lama tuuuuu..hurm..
But kat sini aku bukan nak story pasal hal exam mexam ke hape, tapi pasal novel..ye, novel..novel je..nape? korang da bosan erk sebab banyak dah orang tulis novel online kan? tapi aku bukan nak tulis novel online..just nak story pasal novel favourite aku <je...> walaupun sebenarnya memang ada hati nak tulis online novel..http://semanisugar.blogspot.com/2012/03/suke-suki-hati-inibolehkeakutulisnovel.html..kalau korang nak bace la kan,,,kalau tak nak takpe..saje bosan bosan naip la cerita camtu..hehe..ok2..stop pasal tu semua kejap..ekceli memang banyak la jugak novel yang aku dah baca..since aku darjah 6 lagi aku start baca novel..and aku ingat lagi tajuk first novel yang aku bace tu..BILA SENA KEMBALI BERBUNGA..best sangat3! and tu sebab yang membuatkan aku terus berminat nak baca lebih banyak novel lagi..novel kedua pulak tajuk dia KEMELUT KASIH..siyes da berkurun novel tu..kalau korang penah baca, novel ni pon best..hero dia nama Iskandar and heroin lak Melissa..<ingat lagi kau aten?!> hoho mestilah..cite best mana leh lupe wokkk..and kalau yang tak tahu tu..BILA SENA KEMBALI BERBUNGA 2 pon ada tau..tapi aku tak ingat aku dah baca ke belom..hehe..tu semua novel zaman aku sampai form1 kot feymes..then da besar sikit novel yang aku suke ialah BICARA HATI..OMBAK RINDU tak berapa nak suka just bila difilemkan tetiba pulak nak suka..hehe..tapi drama adaptasi BICARA HATI kat astro tu aku tak dapat nak follow la plak coz jarang sangat dapat tengok tv..isk2..novel-novel yang agak latest ni banyak jugak yang mendapat tempat kat hati aku..antaranya ialah LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU, ANDAI ITU TAKDIRNYA, PERGILAH AIR MATA, SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA!, AKHIR SEBUAH CINTA, TEMAN SERUMAH,,,bla..bla..bla..banyak kot kalau nak listkan kat sini..tu short list jela ea..korang korang yang minat baca novel tu mehla share kat sini novel apa lagi yang best yang korang dah baca..eh..



huhu..haris othman tu haa..



sangat best tau cerita ni..

nampak kan 'kedewasaan' cover novel dia? tak macam novel sekarang..macam-macam..


"~thanx for reading aten's blog~

No comments:

Post a Comment